I Balancer Harmonic High Performance sò pensati per scopi di corsa è sò cumposti d'acciaio.
U hub è l'anellu sò splined, à u cuntrariu di a maiò parte di l'ammortizzatori OEM, per piantà u muvimentu radiale di l'anellu esternu.
L'ammortizzatori armonici, cunnisciuti ancu cum'è pulley di crankshaft, equilibratore armonicu, crankshaft damper, torsionale o vibration damper, sò una parte potenzialmente confusa è spessu malintesa, ma hè un cumpunente criticu per a longevità è u rendiment di u vostru mutore. Ùn hè micca adattatu per equilibrà a massa rotativa di i motori, ma per cuntrullà, o "ammortizza", l'armoniche di u mutore creati da a vibrazione torsionale.
A torsione hè a torsione nantu à un ughjettu per via di un torque applicatu. À u primu sguardu, una manovella d'acciaio stazionaria pò esse rigida, ma quandu una forza sufficiente hè creata, per esempiu, ogni volta chì u crankshaft gira è un cilindru spara, a manovella si curva, si torce è si torce. Avà cunsiderà, un pistone vene à un arrestu mortu duie volte per rivoluzione, in cima è in fondu di u cilindru, imaginate quantu forza è impattu chì rapprisenta in un mutore. Queste vibrazioni torsionali, creanu risonanza.
L'High Performance Harmonic Balancers anu una prucedura di ligame chì usa un adesivo putente è un elastomeru aghjurnatu per forge un ligame considerablemente più forte trà l'elastomeru è u diametru internu di l'anellu d'inerzia è u diametru esternu di u hub. Hanu ancu indicazioni di tempu distinti nantu à una superficia dipinta in neru. Ogni frequenza è RPM di a vibrazione di torsione di l'assemblea rotativa hè assorbita da l'anellu d'inerzia d'acciaio, chì gira in armunia cù u mutore. Aumenta a vita di u crankshaft, chì permette à u mutore di pruduce più torque è putenza.