Tutti i nomi per a palanca di metallo chì hè attaccata à a trasmissione di l'automobile - "gear stick", "gear lever", "gearshift" o "shifter" - sò variazioni di sti frasi. U so nome ufficiale hè a leva di trasmissione. In una scatula di trasmissione automatica, una palanca cumparabile hè cunnisciuta cum'è "selector di gear", mentre chì a palanca di cambiamentu in una trasmissione manuale hè cunnisciuta cum'è "gear stick".
U locu più frequente per un bastone di gear hè trà i sedili di fronte di una vittura, sia nantu à a cunsola centrale, u tunnel di trasmissione, o direttamente in u pianu. A causa di u principiu di shift-by-wire, a leva in l'automobile di trasmissione automatica opera più cum'è un selettore di marcia è, in i vitture più recenti, ùn hè micca necessariu avè una cunnessione shifting. Hà ancu u vantaghju di permette un sediu di fronte in stile bancu à tutta a larghezza. In seguitu hè andatu fora di pupularità, ma pò ancu esse truvatu in parechji camioni pick-up, furgoni è veiculi d'urgenza in u mercatu nordamericanu.
In certi vitture di sport muderni, a palanca di cambio hè stata rimpiazzata cumplettamente da "paddles", chì sò un paru di leve montate à ogni latu di a colonna di direzione, chì generalmente operanu interruttori elettrici (piuttostu cà una cunnessione meccanica à a scatula di trasmissione), cù una aumentà l'ingranaggi in su è l'altru giù. Prima di a pratica attuale di stallà i "paddles" nantu à u volante (sguassatu) stessu, i veiculi di Formula Un anu usatu per ammuccià u bastone di l'ingranaggio daretu à u volante in a carrozzeria di u nasu.