A cumpagnia hà dettu chì e vendite nete di u terzu trimestre anu aumentatu à $ 2.6 miliardi.
Da AftermarketNews Staff u 16 di nuvembre di u 2022
Advance Auto Parts hà annunziatu i so risultati finanziarii per u terzu trimestre finitu l'8 ottobre di u 2022.
U terzu trimestre di u 2022 e vendite nete anu totalizatu $ 2.6 miliardi, un aumentu di 0.8% in paragunà cù u terzu trimestre di l'annu precedente, principalmente guidatu da i prezzi strategichi è l'apertura di novi magazzini. A cumpagnia dice chì e vendite di magazzini paragunabili per u terzu trimestre di u 2022 sò diminuite di 0,7%, chì hè stata affettata da una penetrazione aumentata di a marca di proprietà, chì hà un prezzu più bassu cà e marche naziunali.
U prufittu grossu GAAP di a cumpagnia hè diminuitu di 0,2% à $ 1,2 miliardi. U prufittu grossu aghjustatu hà aumentatu 2.9% à $ 1.2 miliardi. U marghjenu di u prufittu grossu GAAP di a cumpagnia di 44.7% di e vendite nete hè diminuitu di 44 punti base cumparatu cù u terzu trimestre di l'annu precedente. U marghjenu di prufittu grossu aghjustatu hà aumentatu 98 punti basi à 47,2% di e vendite nete, cumparatu cù 46,2% in u terzu trimestre di u 2021. Questu hè stata principarmenti guidata da i megliurenze in i prezzi strategichi è u mischju di prudutti, è ancu l'espansione di a marca propria. Questi venti in contra sò stati parzialmente compensati da i costi di u produttu inflazionisticu cuntinuatu è un mischju di canali sfavorevule.
A liquidità netta furnita da l'attività operativa era di $ 483.1 milioni à traversu u terzu trimestre di u 2022 versus $ 924.9 milioni in u listessu periodu di l'annu precedente. A diminuzione hè stata principalmente guidata da u redditu nettu più bassu è u capitale di travagliu. U flussu di cassa gratuitu attraversu u terzu trimestre di u 2022 era di $ 149.5 milioni cumparatu cù $ 734 milioni in u listessu periodu di l'annu precedente.
"Vogliu ringrazià tutta a famiglia di i membri di a squadra Advance è a nostra reta crescente di partenarii indipendenti per a so dedizione cuntinuata", disse Tom Greco, presidente è CEO. "Continuemu à eseguisce a nostra strategia per guidà a crescita di e vendite nete di l'annu tutale è l'espansione di u marghjenu di u redditu operativu aghjustatu mentre rinviate l'eccessu di liquidità à l'azionisti. In u terzu trimestre, a vendita netta hè cresciuta di 0,8% chì hà benefiziu di e migliure in i prezzi strategichi è i novi magazzini, mentre chì e vendite di magazzini paragunabili anu diminuitu da 0,7% in linea cù a guida precedente. A nostra mossa deliberata per aumentà a penetrazione di a marca propria, chì porta un puntu di prezzu più bassu, riduzzione di e vendite nete da circa 80 punti base è vendite cumpunenti da circa 90 punti base. Avemu ancu cuntinuatu à invistisce in a nostra attività mentre riturnendu circa $ 860 milioni in cash à i nostri azionisti attraversu i primi trè trimestri di u 2022.
"Ripetemu a nostra guida di l'annu tutale chì implica da 20 à 40 punti di basa di espansione di u margine di ingressu operativu aghjustatu, malgradu i margini cuntratti in u terzu trimestre. U 2022 serà u sicondu annu consecutivu chì avemu cultivatu i margini di ingressu operativu aghjustatu in un ambiente altamente inflazionistu. A nostra industria hà dimustratu chì hè resistente, è i mutori fundamentali di a dumanda restanu pusitivi. Mentre continuemu à eseguisce contr'à u nostru pianu strategicu à longu andà, ùn simu micca soddisfatti di u nostru rendimentu di u topline relativo versus l'industria quist'annu è pigliamu azioni misurate è deliberate per accelerà a crescita ".
Tempu di posta: 22-Nov-2022