Inviatu da Paul Colston
A 17a edizione di Automechanika Shanghai si moverà à u Shenzhen World Exhibition & Convention Center, da u 20 à u 23 di dicembre di u 2022, cum'è un accordu speciale. L'urganizatori Messe Frankfurts dicenu chì u trasferimentu furnisce i participanti cù più flessibilità in a so pianificazione è permetterà à a fiera di risponde à l'aspettattivi di l'industria per i scontri di cummerciale è cummerciale in persona.
Fiona Chiew, vicedirettore generale di Messe Frankfurt (HK) Ltd, dice: "In quantu l'urganizatori di un spettaculu cusì influente, e nostre priorità principali sò di prutege u benessere di i participanti è stimulà l'attività di u mercatu. Dunque, a fiera di questu annu in Shenzhen hè una suluzione interim mentre u mercatu in Shanghai cuntinueghja à evoluzione. Hè una bona alternativa per Automechanika Shanghai grazia à a pusizione di a cità in l'industria di l'automobile è à i servizii di fiera integrata di u locu ".
Shenzhen hè un centru tecnologicu chì cuntribuisce à u cluster di fabricazione di l'automobile di a Greater Bay Area. Cum'è unu di i principali complexi di cummerciale di a Cina in a regione, u Centru di Esposizione è Cunvenzione Mondiale di Shenzhen serà l'ospitu di Automechanika Shanghai - Edizione Shenzhen. A facilità offre una infrastruttura di punta chì pò accoglie i 3,500 espositori previsti di a mostra da 21 paesi è regioni.
L'avvenimentu hè urganizatu da Messe Frankfurt (Shanghai) Co Ltd è a China National Machinery Industry International Co Ltd (Sinomachint).
Tempu di Postu: Nov-22-2022