VP di Marketing Larisa Walega figura in a lista di 50 CMO di franchise chì cambianu u ghjocu.
Da AftermarketNews Staff u 16 di nuvembre di u 2022
Ziebart International Corp. hà annunziatu recentemente chì Larisa Walega, vicepresidente di u marketing, hè stata prisentata in 50 Franchise CMO di Entrepreneur chì cambianu u ghjocu.
Inoltre, a cumpagnia di servizii d'apparenza è prutezzione di l'automobile hà annunziatu u so postu nantu à u 2022 Top 150 Franchises per Veterani di Entrepreneur, listatu cum'è u numeru 18 di 150 marche.
Per celebrà i principali ufficiali di marketing di l'annu, Entrepreneur hà sceltu una lista di l'omi è e donne più influenti in l'industria di franchising chì sò rapprisentanti di u rolu di CMO più impurtante. A lista riflette i più forti dirigenti di marketing in e corporazioni di franchise chì anu aiutatu i so marchi à sviluppà significativamente.
Dopu avè travagliatu in Ziebart per più di 13 anni, Walega hè sempre stata implicata in u marketing di l'affari. Partendu cum'è manager di publicità è promozioni lucali, hà travagliatu u so modu per diventà u VP di marketing. Una di e so filusufie principali quandu si avvicina à u marketing per Ziebart hè di avè una mentalità centrata in u cliente.
"Hè impurtante capisce veramente i nostri clienti, è esse a so voce à a tavola di dirigenza", disse Walega. "Capisce i bisogni di ogni gruppu in tutte e strade di l'affari hè essenziale per esse capace di guidà risultati chì anu un impattu genuu".
A cumpagnia dice chì ricunnosce ciò chì ci vole à esse più di una marca. Sò orgogliosi di esse una opportunità accogliente per tutti quelli chì cercanu di diversificà a so cartera di cummerciale. A cumpagnia dice chì hà guadagnatu sti ricunniscenza attraversu e so filusufìa orientata à a cumunità, a passione per e persone è a determinazione di superà l'aspettattivi.
"Nunda hè più impurtante per noi chì l'impattu chì avemu micca solu nantu à i clienti, ma i nostri franchisees è i so locu", disse Thomas A. Wolfe, presidente è CEO di Ziebart International Corporation. "U cunfortu è a stabilità sò essenziali quandu si tratta di custruisce un mudellu di cummerciale prusperu, è ogni pezzu di funziunamentu in l'internu hà bisognu di sentenu supportatu è ricunnisciutu. À Ziebart capimu chì ùn simu micca solu in l'affari di l'automobile, simu ancu in l'affari di e persone ".
Quist'annu, quasi 500 cumpagnie anu dumandatu à esse cunsiderate per u ranking annuale di l'Intraprenditore di e prime franchises per i veterani. Per determinà u top 150 di questu annu da quella piscina, l'editori anu evaluatu i so sistemi basati nantu à parechji fattori, cumprese l'incentivi chì offrenu à i veterani (cum'è rinunzià à a tarifa di franchising), quante di e so unità sò possedute da i veterani attualmente, s'ellu offrenu qualcunu. rigali di franchise o cuncorsi per i veterani, è più. L'editori anu cunsideratu ancu u puntu di Franchise 500 2022 di ogni cumpagnia, basatu annantu à un analisi di 150-plus punti di dati in i campi di costi è tariffi, dimensione è crescita, supportu di franchisee, forza di marca, è forza finanziaria è stabilità.
Tempu di posta: 22-Nov-2022